سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/25
9:49 صبح

کارت هوشمند 02

بدست www.shtap.ir در دسته

گروه کارت با هدف ارائه خدمات فنی ، مهندسی و بازرگانی در زمینه تکنولوژی کارت هوشمند شروع بکار کرده‌است این گروه مدت 5 سال است که به مطالعه در زمینه این صنعت نوین پرداخته و دانش فنی و مهندسی لازم جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی و ارائه و اجرای طرحهای کاربردی در این زمینه را اکتساب نموده است. همچنین این گروه با ایجاد ارتباطات با شرکتهای مطرح در تکنولوژی کارت هوشمند در سطح بین الملل، توانایی اجرای پروژه های بزرگ با همکاری شرکتهای مزبور را فراهم آورده است.

در یک تعریف ساده، کارت هوشمند یک کارت در اندازه استاندارد (کوچک و قابل حمل) می باشد که با داشتن یک مدار مجتمع ( IC ) داخل خود امکان ذخیره سازی اطلاعات محرمانه را داشته و با قابلیت پردازش خود، امنیت اطلاعات آن را تضمین می نماید. با توجه به کاهش قیمت جهانی کارت هوشمند در مقابل کارت های مغناطیسی و سادگی تقلب در کارتهای مغناطیسی، این تکنولوژی جدید با سرعت زیادی در حال رشد است و کاربردهای وسیعی را در بر گرفته است.

قابلیتهای گروه شامل موارد ذیل است:

· ارائه سرویسهای مختلف در زمینه کارت هوشمند

گروه کارت با پرسنل مجرب و با سابقه خود در تکنولوژی کارت هوشمند و با ارتباطات خارجی خود، توانایی ارائه کلیه خدمات زیر را در زمینه تکنولوژی کارت هوشمند در شاخه های مختلف آن، اعم از چیپ، میکرو ماجول، کارت، چاپ، شخصی سازی، سیستم های کاربردی (کنترل دسترسی، تصدیق اصالت، ... )، نرم افزار، سخت افزار، زیرساختار و ... دارا می باشد.

· انجام مطالعات و امکان سنجی فنی و اقتصادی

مطالعات و امکان سنجی فنی و اقتصادی جزو لاینفک و اساسی هر پروژه بوده و تصمیمات پایه ای و اساسی در هر پروژه از این بخش نشأت می گیرد و عدم اتخاذ تصمیمات صحیح در این فاز سایر ابعاد پروژه را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است اجرای پروژه را باشکست مواجه سازد. گروه کارت با تجربه و دانش خود در ابعاد مختلف تکنولوژی کارت هوشمند، در انتخاب صحیح روشها و اجزاء در فاز مطالعاتی پروژه ها، روند صحیح و پایان موفق آن را تضمین می نماید.

· مدیریت پروژه

گروه کارت با شناخت ابعاد مختلف صنعت کارت هوشمند، توان مدیریت پروژه ها مختلف در این تکنولوژی نوین را دارا می باشد.

· مشاوره در مطالعات و اجرای مراحل مختلف پروژه

مشاوره در انتخاب المانها، تجهیزات سخت افزاری، مشخصات سیستم نرم افزاری، نوع کارت هوشمند، انالیز امنیت برای یک کاربرد، روشهای امنیتی و برآورد هزینه سیستم از دیگر خدمات این گروه می باشد.

· فراهم نمودن تجهیزات سخت افزاری

گروه کارت تجهیزات مختلف سخت افزاری مرتبط با کارت هوشمند از قبیل انواع کارتخوان ها، ترمینالهای رومیزی، ترمینالهای سیار، چاپگرهای کارت و ... را فراهم می آورد.

· فراهم نمودن انواع کارتهای هوشمند

گروه کارت انواع کارتهای هوشمند اعم از کارتهای میکروپروسسوری، کارتهای حافظه، کارتهای بدون تماس با ظرفیتهای مختلف حافظه و قدرت پردازش متفاوت را در شکلهای گوناگون اعم از چیپ، میکروماجول، کارت سفید و یا کارت چاپ شده فراهم می آورد.

· طراحی نرم افزارهای کاربردی

انواع نرم افزار برای کاربردهای کارت هوشمند شامل نرم افزارهای تحت وب، نرم افزار های روی PC ، بانکهای اطلاعاتی و نرم افزارهای تحت شبکه قابل طراحی و پیاده سازی توسط متخصصان این گروه می باشد.

· طراحی سخت افزار های مرتبط با کارت هوشمند

در بسیاری از کاربردهای کارت هوشمند نیاز به ایستگاه های مستقل کاری با اینترفیس کارت هوشمند و مشخصات خاص آن کاربرد می باشد که توسط این گروه قابل طراحی و پیاده سازی است.

· اجرای پروژه

اجرای پروژه های مختلف کارت هوشمند از جمله پیاده سازی سیستمهای تصدیق اصالت، سیستمهای کنترل دسترسی، سیستمهای اعتباری و سیستم های ارائه سرویسهای امنیتی و مالی از طریق کارت هوشمند توسط این گروه قابل انجام می باشد.

· آموزش

آموزش سیستمهای امنیتی مبتنی بر کارت هوشمند، روشهای تصدیق اصالت با کارت هوشمند، نحوه کار با انواع کارتخوان، الگوریتم های رمز در کارت هوشمند مفاد از خدمات آموزشی گروه می باشد .



جدیدترین قالب وبلاگ


خدمات وبلاگ نویسان جوان