سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/21
10:39 عصر

موقعیت یاب ماهواره ای

بدست www.shtap.ir در دسته

در ادامه بحث آشنائی با GPS های تک فرکانسه اینبار قصد داریم به معرفی یکی از بهترین و پرفروشترین GPS های موجود در ایران بپردازیم.

GPS Trimble R3

GPS های  R3 Trimble سیستم جامع و کامل در GPS های تک فرکانسه از قطب صنعتی و تکنولوژی جهان می باشد. با ترکیب یک عدد گیرنده GPS تک فرکانسه ، آنتن و یک عدد کنترلر قوی و با استفاده از یک نرم افزار آسان در حین عملیات صحرائی و دفتری میتوان به دقتهائی کمتر از سانتی متر برای نقاط کنترلی و ایجاد شبکه ها و برداشت اطلاعات توپوگرافی رسید.

این سیستم بدون محدودیت در برقراری دید بین نقاط عمل کرده و در نتیجه میتوان کلیه عملیات را در شب و روز و در شرایط مختلف آب و هوائی انجام داد.

            دارای سیستم یکپارچه جهت کار در شرایط سخت

برای اولین بار ، سیستم GPS R3 تریمبل مجهز به گیرنده جهت انجام عملیات نقشه برداری با استفاده از یک کامپیوتر جیبی فوق العاده قوی و محکم Recon که برای شرایط سخت کاری طراحی شده است و مقاوم در برابر ضربه و افتادن و غوطه وری در آب و درجه حرارتهای مختلف می باشد. GPS R3  تریمبل با در اختیار گذااشتن ویژگیهای بیشمار اجازه سهولت و کارائی بالا را به شما میدهد. صفحه بزرگ رنگی و لمسی ، حافظه قابل افزایش و درگاه USB تنها چند ویژگی مهم و قابل شمارش میباشد.

                     راه حل جامع نقشه برداری با استفاده از تک فرکانسه

سیستم GPS R3  تریمبل از همان تکن.ل.ژی استفاده شده در GPS های دوفرکانسه پیشرفته تریمبل <> بهره برده است. بنابراین شما می توانید به دقت و کیفیت کارهای انجام شده اطمینان کامل حاصل فرمائید.

با استقرار 2 یا بیشتر از این سیستم می توانید یک شبکه نقشه برداری تعریف و شروع به جمع آوری اطلاعات زمینی کرده و پس از انتقال اطلاعات به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار خط  مبنا  را پردازش کنید.

       نرم افزار با کارکرد آسان و آشنا برای هر نقشه بردار جهت کار در صحرا و دفتر

سیستم GPS R3  با بهره گیری از سیستم عامل معروف Windows Mobile  و بکارگیری آن در کامپیوتر جیبی Recon توانسته است آسانی و کارائی بهتر را برای کارهای نقشه برداری به ارمغان آورد.

این نرم افزار بصورت محاوره ای جهت کاربری و آموزش سریع استفاده کننده طراحی شده است بطوری که حتی استفاده کنندگان مبتدی می توانند در حداقل زمان بیشترین کارائی را داشته باشند. شما می توانید بسادگی گروههای نقشه برداری را آموزش داده و در حداقل زمان نقشه برداری با GPS را تجربه کرده و با استفاده از GPS R3 تریمبل در مدت خیلی کوتاه سرمایه گذاری خود را باز گردانید.

ویژگی های اصلی

  • سیستم جامع و مستقل پیشرفته نقشه برداری با استفاده از GPS تک فرکانسه و کامپیوتر جیبی پیشرفته و قوی
  • انجام عملیات نقشه برداری دقیق و مطمئن در شرایط سخت کاری
  • استفاده از تکنولوژی  GPS  تریمبل برای رسیدن به دقت و اطمینان بیشتر
  • استفاده از سیستم عامل صنعتی شرکت مایکروسافت "Windows Mobile"  در کامپیوترهای جیبی


جدیدترین قالب وبلاگ


خدمات وبلاگ نویسان جوان